ליטלג׳ים - נבחרת המדריכים

מנהל\ת‭ ‬הצהרון

נמצא\ת‭ ‬כל‭ ‬שעות‭ ‬הפעילות‭ ‬בצהרון‭. ‬מתפקידו\ה‭ ‬לוודא‭ ‬לאורך‭ ‬כל זמן‭ ‬הפעילות‭ ‬תקינות‭ ‬ובטיחות‭ ‬מלאה‭ ‬ברחבי‭ ‬הצהרון‭, ‬שמירה‭ ‬על נקיון‭ ‬והגיינה‭ ‬אישית‭ ‬וטיפול‭ ‬בפניות‭ ‬צוות‭ ‬העובדים‭, ‬הילדים‭, ‬ההורים ובית‭ ‬הספר‭.‬

צוות‭ ‬ההדרכה

על כל קבוצת ילדים קיים‭ ‬‬מדריך‭ ‬מיומן‭ ‬ובוגר‭, ‬בעל‭ ‬ניסיון‭ ‬מוכח‭ ‬בעבודה‭ ‬עם‭ ‬ילדים‭ ‬ובעל‭ ‬יכולות‭ ‬התנהגותיות‭ ‬ודידקטיות‭ ‬לעבודה‭ ‬מסוג זה‭. ‬צוות‭ ‬ההדרכה‭ ‬הינו‭ ‬בעל‭ ‬אהבה‭ ‬לילדים‭, ‬יכולת‭ ‬הכלה‭, ‬בעל‭ ‬ערכים ויכולת‭ ‬מנהיגות‭.‬

‭*‬לכל‭ ‬אורך‭ ‬השנה‭ ‬עובר‭ ‬הצוות‭ ‬השתלמויות‭ ‬מקיפות‭ ‬בנושאים התנהגותיים‭ ‬ודידקטיים‭ ‬ע‮’‬’י‭ ‬גופים‭ ‬חיצונייים‭ ‬המתמחים‭ ‬בנושאים אלו‭.‬

תפקידי‭ ‬המדריך‭ ‬בליטלג’ים

  1. קבלת‭ ‬ילדי‭ ‬הצהרון‭ ‬בחום‭ ‬ואהבה‭. ‬יש‭ ‬להכיר‭ ‬את‭ ‬ילדי‭ ‬הצהרון‭ ‬ולא‭ ‬רק‭ ‬את ילדי‭ ‬הקבוצה‭ ‬האישית‭.‬
  2. ‬לדאוג‭ ‬שילדי‭ ‬הקבוצה‭ ‬יאכלו‭ ‬ארוחת‭ ‬צהריים‭ ‬מלאה‭ ‬וחמה‭, ‬ארוחת‭ ‬ארבע‭,‬ תוך‭ ‬שמירה‭ ‬על‭ ‬הגיינה‭ )‬שטיפת‭ ‬ידיים‭ ‬לפני‭ ‬ואחרי‭ ‬הארוחה‭ ‬ניגוב‭ ‬פנים בסוף‭ ‬הארוחה‭( ‬יש‭ ‬להגיש‭ ‬למנהל\ת‭ ‬את‭ ‬הרשימה‭ ‬עד‭ ‬לשעה‭ ‬15:00‭ .‬
  3. ‬סיוע‭ ‬בהכנת‭ ‬השיעורים‭. ‬בדיקה‭ ‬יסודית‭ ‬של‭ ‬התיק‭, ‬בדיקת‭ ‬היומן‭ ‬של התלמיד‭, ‬הכנת‭ ‬כל‭ ‬המטלות‭ ‬והמשימות‭. ‬הכנת‭ ‬השיעורים‭ ‬תיבדק בצורה‭ ‬יסודית‭ ‬תוך‭ ‬הקפדה‭ ‬על‭ ‬סדר‭ ‬במחברות‭, ‬תשובות‭ ‬מלאות ונכונות‭. ‬חל‭ ‬איסור‭ ‬לגלות‭ ‬לילד‭ ‬או‭ ‬לכתוב‭ ‬במקומו‭ ‬במחברת‭. ‬ילד‭ ‬שמסיים את‭ ‬שיעורי‭ ‬הבית‭ ‬יכול‭ ‬לגשת‭ ‬לחדר‭ ‬אחר‭ ‬עד‭ ‬שכל‭ ‬חברי‭ ‬הקבוצה‭ ‬יסיימו את‭ ‬שיעורי‭ ‬הבית‭ ‬באישור‭ ‬המדריך\ה‭ ‬בלבד‭.‬
  4. איסוף‭ ‬כל‭ ‬ילדי‭ ‬הקבוצה‭ ‬לחוגים‭, ‬הילדים‭ ‬ימתינו‭ ‬למדריך\ה‭ ‬5‭ ‬דקות לפני‭ ‬הגעתו\ה‭. ‬ילד‭ ‬שבוחר‭ ‬לא‭ ‬להשתתף‭ ‬בחוג‭ ‬ישב‭ ‬בצד‭ ‬ולא‭ ‬יפריע‭.‬ המדריך\ה‭ ‬חייב‭ ‬להיות‭ ‬נוכח\ת‭ ‬בחוג‭.‬
  5. ‬קבלת‭ ‬שיחות‭ ‬מההורים‭ ‬ומתן‭ ‬תשובות‭ ‬מנומסות‭ ‬ובשפה‭ ‬גבוהה‭. ‬יש‭ ‬ליידע את‭ ‬מנהל\ת‭ ‬הצהרון‭ ‬לגבי‭ ‬שיחות‭ ‬טלפון‭ ‬מההורים‭.‬
  6. ‬פתרון‭ ‬בעיות‭ ‬אלימות‭ ‬הקשבה‭ ‬לשני‭ ‬הצדדים‭ ‬להבהיר‭ ‬לילד‭ ‬בצורה אסרטיבית‭ ‬שאלימות‭ ‬מילולית\פיזית‭ ‬אינה‭ ‬מקובלת‭ ‬בצהרון‭. ‬במקרים חמורים‭ ‬יועבר‭ ‬לטיפול‭ ‬מנהל\ת‭-‬ניתן‭ ‬להכניס‭ ‬ילד‭ ‬למשרד\כיתה‭ ‬כדי להירגע‭ ‬תוך‭ ‬כדי‭ ‬ציור\כתיבת‭ ‬מכתב‭ ‬חל‭ ‬איסור‭ ‬להעניש‭ ‬ילדים‭!‬
  7. העלאת‭ ‬הדימוי‭ ‬העצמי‭ ‬של‭ ‬הילדים‭ ‬באמצעות‭ ‬חיזוקים‭ ‬חיובים‭, ‬עידוד הבנה‭, ‬הזדהות‭, ‬והקשבה‭ ‬מלאה‭ ‬לפניות‭ ‬הילדים‭.‬
  8. ‬את‭ ‬ארוחת‭ ‬ארבע‭ ‬יאכלו‭ ‬ילדי‭ ‬הקבוצה‭ ‬בחברת‭ ‬המדריך\ה‭ ‬במעגל‭, ‬תוך סיכום‭ ‬אירועי‭ ‬היום‭.‬
  9. שמירה‭ ‬על‭ ‬סדר‭ ‬וניקיון‭ ‬בסיסיים‭ ‬תוך‭ ‬דגש‭ ‬על‭ ‬חדרי‭ ‬השרותים‭.‬
  10. ‬לשמור‭ ‬על‭ ‬אווירה‭ ‬נעימה‭, ‬ניהול‭ ‬שיח‭ ‬נעים‭ ‬עם‭ ‬צוות‭ ‬ההדרכה‭,‬ הילדים‭ ‬וההורים‭. ‬יש‭ ‬להקפיד‭ ‬על‭ ‬רמת‭ ‬שירות‭ ‬גבוהה‭ ‬כלפי‭ ‬הילדים‭,‬ הצוות‭ ‬וההורים‭.‬
  11. ‬הקפדה‭ ‬על‭ ‬לבוש‭ ‬הולם‭ ‬והגיינה‭ ‬אישית‭ ‬שתואמים‭ ‬את‭ ‬רמת‭ ‬הצהרון‭.‬
  12. ‬הכנת‭ ‬פעילות‭ ‬רלוונטית‭ ‬שבועית‭ ‬לנושא‭ ‬החודש‭. ‬כל‭ ‬מדריך‭ ‬יקבל ‘’זמן‭ ‬מדריך‮’‬’‭ ‬במהלך‭ ‬השבוע‭.‬

Brandale.co.il עיצוב ובניית אתרים

סגירת תפריט